Αποστολές & επιστροφές

α) H GASTRO θα αποστείλει την παραγγελία σας στον προορισμό που έχετε ορίσει σε εύλογο χρονικό διάστημα. Σε περίπτωση δυσπρόσιτων ή απομακρυσμένων περιοχών, ενδέχεται η αποστολή και παράδοση των προϊόντων σας να απαιτεί περισσότερο χρόνο. Το κόστος της παράδοσης αναγράφεται στη φόρμα της παραγγελίας σας, πριν την υποβάλλετε.

β) Για την πλήρη ενημέρωση του πελάτη, το τελικό κόστος μεταφοράς υπολογίζεται στο καλάθι.

γ) Η επεξεργασία των παραγγελιών που λαμβάνουμε πραγματοποιείται από Δευτέρα έως Παρασκευή, από τις 08:00 έως τις 16:00. Η επεξεργασία των παραγγελιών, που υποβάλλονται Σάββατο, Κυριακή ή σε αργίες πραγματοποιείται την επόμενη εργάσιμη μέρα. Ο χρόνος παράδοσης ενδέχεται να επηρεαστεί και από τον τρόπο πληρωμής που έχετε επιλέξει π.χ. ο χρόνος ολοκλήρωσης και εμφάνισης του τραπεζικού εμβάσματος ενδέχεται να ποικίλει ανάλογα με την Τράπεζα (συνήθως 2-3 εργάσιμες ημέρες).

δ) Σε κάθε περίπτωση, η παράδοση της παραγγελίας δεν θα υπερβαίνει τις 30 ημέρες, εκτός περιπτώσεων ανωτέρας βίας (απεργίας συγκοινωνιακών μέσων, κακοκαιρίας κλπ).

ε) Ο πελάτης οφείλει να ελέγχει κατά την παραλαβή τα προϊόντα που παραλαμβάνει, αφού με την υπογραφή του κατά την παραλαβή επιβεβαιώνει, ότι παρέλαβε ορθώς τα προϊόντα της παραγγελίας του.

ζ) Σε αποστολές με μεταφορική επιλογής του πελάτη η ευθύνη φθοράς των προϊόντων κατά τη μεταφορά επιβαρύνει τη μεταφορική ή τον αγοραστή κατά περίπτωση. Η εν λόγω μεταφορική οφείλει να ελέγχει και να υπογράφει για την ακεραιότητα των προϊόντων που παραλαμβάνει από τη GASTRO πριν από κάθε παραλαβή.

ζ) Σε περίπτωση φθαρμένου προϊόντος, προϊόντος το οποίο υπέστη βλάβη κατά τη μεταφορά με μέσα της GASTRO ή παραλαβής λάθος προϊόντος, οφείλετε να ειδοποιήσετε γραπτώς τη GASTRO εντός 3 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας σας. Η εταιρείας μας εγγυάται θα κάνει όλες τις εύλογες ενέργειες για την επίλυση του προβλήματος.

η) Εάν δεν παραλάβετε την παραγγελία σας μετά από την ειδοποίηση αποστολής και παρά τη σχετική ειδοποίηση από τον μεταφορέα, η GASTRO επιφυλάσσεται του δικαιώματος να υπαναχωρήσει από την πώληση.


1. Παρακράτηση κυριότητας

α) Προϊόντα που τυχόν παραδόθηκαν σε σας χωρίς να έχουν εξοφληθεί ολικά ή μερικά, παραμένουν στην κυριότητα της GASTRO μέχρι την οριστική, πλήρη και ολοσχερή εξόφληση του τιμήματος.


ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

Σε περίπτωση που θέλετε να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε πίσω στη GASTRO παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας με email στο info@gastroprofessional.gr . Για προϊόντα τα οποία έχουν αγοραστεί με τιμολόγιο (για επαγγελματική χρήση) ισχύει η συμφωνία που συνάπτεται (προφορική η γραπτή) με τη GASTRO κατά την αγορά αυτών.


2. Δικαίωμα υπαναχώρησης / Επιστροφή προϊόντος

Εάν είστε καταναλωτής, έχετε δηλαδή προβεί σε αγορά προϊόντος με απόδειξη, τότε:

α) Δικαιούστε να υπαναχωρήσετε από την εξ’ αποστάσεως αγορά μη ελαττωματικών προϊόντων, αποκλειστικά εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών, επιστρέφοντας την παραγγελία σας ολόκληρη ή μέρος αυτής στην αρχική της κατάσταση.

β) Δε γίνονται δεκτά προς επιστροφή προϊόντα δίχως τη συσκευασία ή τα ταμπελάκια τους. Επίσης δε γίνοται δεκτά προϊόντα τα οποία έχουν χρησιμοποιηθεί ή έχει αλλοιωθεί η εργοστασιακή τους κατάσταση (πχ. λέκιασμα, τράβηγμα, σκίσιμο, απώλεια μέρους κτλ.).

γ) Η GASTRO προβαίνει σε εξονυχιστικούς ελέγχους προκειμένου να διασφαλίσει ότι τα προϊόντα που παραλαμβάνετε είναι σε άριστη κατάσταση. Σε περίπτωση παραλαβής φθαρμένου προϊόντος (πλην εργοστασιακού ελαττώματος) η GASTRO διατηρεί το δικαίωμα να σας επιστρέψει μέρος του αντιτίμου, ανάλογο με τη ζημία που έχει υποστεί το προϊόν που επιστρέψατε.

δ) Προκειμένου να γίνει δεκτή η επιστροφή, θα πρέπει το προϊόν να συνοδεύεται από την απόδειξη της παραγγελίας.


3. Συνέπειες υπαναχώρησης

α) Σε περίπτωση έγκυρης άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης του καταναλωτή, θα πρέπει να αποκατασταθεί με χρηματική αποζημίωση κάθε τυχόν μείωση της αξίας του εμπορεύματος, καθώς και τα τυχόν οφέλη που απορρέουν από αυτή την μείωση, μόνο στην περίπτωση και στον βαθμό που αυτή οφείλεται στη διαχείριση του προϊόντος με τρόπο που εκφεύγει της συνηθισμένης εξέτασης των προϊόντων με τρόπο άλλο εκτός από εκείνον που είναι αναγκαίο για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας του προϊόντος.

β) Ως συνηθισμένη εξέταση και διαχείριση του προϊόντος προκειμένου για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας του προϊόντος, εννοείται η εξέταση των σχετικών αγαθών, όπως αυτή είναι δυνατό να γινόταν με τον τρόπο που συνηθίζεται σε ένα φυσικό κατάστημα.

γ) Προϊόν που επιστρέφεται με μεταφορέα της επιλογής του πελάτη και όχι με εξωτερικό συνεργάτη μεταφοράς της GASTRO, επιστρέφεται με κίνδυνο του πελάτη και τα έξοδα μεταφοράς σε αυτή την περίπτωση βαρύνουν τον πελάτη. Ο καταναλωτής βαρύνεται με τυχόν απομείωση της αξίας του προϊόντος, για την διαπίστωση της οποίας η GASTRO ρητώς επιφυλάσσεται μέχρι την παραλαβή από αυτή του επιστρεφόμενου εμπορεύματος. Εφόσον παραληφθεί το προϊόν και ελεγχθεί για τυχόν απομείωση της αξίας αυτού, θα επιστρέφεται στον πελάτη κάθε χρηματική υποχρέωση προς αυτόν με τον τρόπο με τον οποίο αυτή η καταβολή διενεργήθηκε από τον πελάτη, εκτός εάν συμφωνηθεί διαφορετικά με αυτόν. Η υποχρέωση επιστροφής χρημάτων θα εκπληρώνεται χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την επιστροφή του προϊόντος.

δ) Το δικαίωμα υπαναχώρησης για τους καταναλωτές των διατάξεων του ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται:

Στις περιπτώσεις που το τίμημα των προϊόντων έχει καταβληθεί σε φυσικό κατάστημα τρίτων.

Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα έχουν χρησιμοποιηθεί. Χρήση ενός προϊόντος συνιστά π.χ.: η εγκατάσταση, η θέση σε λειτουργία, η τοποθέτηση συστατικών μερών πάνω στο προϊόν.

Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα που παραδίδονται έχουν κατασκευαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές που ο καταναλωτής έχει ορίσει ή σύμφωνα με τις προσωπικές του απαιτήσεις και προσωπικές εξατομικεύσεις ή που εκ της φύσεώς τους είναι αδύνατο να επιστραφούν με αποστολή.

Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα που παραδίδονται δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή μόλις αποσφραγιστούν για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής (π.χ. δακτύλιοι οδοντοφυΐας).

Στις περιπτώσεις παροχής υπηρεσιών, μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας, καθόσον ο καταναλωτής έχει αναγνωρίσει ήδη κατά την παραγγελία, ότι χάνει το δικαίωμα υπαναχώρησης εφόσον η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως.

ε) Με την έγκυρη άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης και με την προϋπόθεση ότι έχει επιστραφεί το προϊόν στη GASTRO, ο καταναλωτής θα λάβει ένα πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας με το τίμημα της πώλησης, το οποίο θα εξοφλείται από τη GASTRO με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο διενήργησε ο καταναλωτής την καταβολή του τιμήματος, εκτός εάν έχει συμφωνηθεί διαφορετικά με τον πελάτη, χωρίς υπαίτια ή αδικαιολόγητη καθυστέρηση. Η GASTRO θα επιστρέφει κάθε πληρωμή που έλαβε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ενημερώθηκε για την απόφαση υπαναχώρησης από τη σύμβαση.

ζ) Η GASTRO δικαιούται να αρνηθεί την επιστροφή χρημάτων μέχρι να επιστραφεί το προϊόν σε αυτήν, όπως και να αξιώσει με κάθε νόμιμο τρόπο κάθε ποσό που ζημιώθηκε (ενδεικτικά, είτε αναφορικά με δαπάνες επιστροφής είτε με καταστροφή, φθορά ή βλάβη, απομείωση αξίας του προϊόντος κ.λπ.).


4. Ελαττωματικά Προϊόντα

α) Όλα μας τα προϊόντα συνοδεύονται από εγγύηση ασφάλειας και καλής λειτουργίας. Για θέματα εργοστασιακού ελαττώματος μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας άμεσα ώστε να επιλύσουμε το πρόβλημα.

β) Στην άνω περίπτωση, μπορείτε να αποστείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στο info@gastroprofessional.gr ή να μας καλέσετε στο 2242303009.

γ) Εφόσον ένα προϊόν δηλωθεί ως ελαττωματικό από τον πελάτη,

δ) Μόλις ένα προϊόν επιστραφεί ως ελαττωματικό η GASTRO θα προβεί στη διάγνωση του προϊόντος ως ελαττωματικού από τους αρμόδιους τεχνικούς. Εάν διαπιστωθεί η ύπαρξη ελαττώματος, h GASTRO θα μεσολαβήσει ώστε είτε να επιδιορθωθεί, είτε να αντικατασταθεί με καινούργιο.

ε) Εάν όμως ένα προϊόν δε φέρει εργοστασιακό ελάττωμα, τότε θα επικοινωνήσουμε μαζί σας προκειμένου να συμφωνήσουμε:

Να σας επιστρέψουμε το προϊόν ως έχει, ή

Εάν είστε καταναλωτής (έχετε κάνει την αγορά με απόδειξη), να κρατήσουμε το προϊόν και να σας επιστρέψουμε ολόκληρο το αντίτιμο ή μέρος αυτού, ανάλογα με τις φθορές που έχει υποστεί το προϊόν όσο βρισκόταν στην κυριότητά σας.


5. Δικαιοδοσία

α) Οι παρόντες όροι και προϋποθέσεις διέπονται από το Ελληνικό Δίκαιο.

β) Για οποιαδήποτε διαφορά μεταξύ της GASTRO και του καταναλωτή, αρμόδια για την επίλυσή της είναι τα καθ’ ύλην αρμόδια Δικαστήρια της Περιφέρειας Δωδεκανήσων.

γ) Η προστασία των νόμων περί συμβάσεων που γίνονται από απόσταση, όπως και οι παρόντες όροι, εφαρμόζεται στις συναλλαγές μόνο με φυσικά πρόσωπα (καταναλωτές), τα οποία συναλλάσσονται για λόγους, που δεν εμπίπτουν στην εμπορική, βιοτεχνική, επιχειρηματική ή ελευθέρια επαγγελματική τους δραστηριότητα.

δ) Σε περίπτωση μη εφαρμογής κάποιου όρου της παρούσας συμφωνίας, οι λοιποί παραμένουν σε πλήρη ισχύ και εφαρμογή.

Verified by MonsterInsights