Όροι αγοράς & πληρωμών

Οι παρόντες Όροι και Προϋποθέσεις εφαρμόζονται στα πωλούμενα αγαθά από την εταιρεία «GASTRO HELLAS ΙΚΕ -ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΓΕΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ – ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ» (στο εξής “Gastro”), με έδρα ΜΑΡΜΑΡΩΤΟ – ΚΩΣ και αριθμό ΓΕΜΗ 141198120000.

Οι παρόντες Όροι και Προϋποθέσεις αποτελούν δεσμευτική συμφωνία ανάμεσα σε εσάς και τη GASTRO με πλήρη νομική ισχύ. Κάθε αγορά που κάνετε μέσω του GASTRO SHOP υπόκειται στους Όρους αυτούς.

1.Πώς μπορώ να βάλω παραγγελία;

Μπορείτε να κάνετε την παραγγελία σας μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος που βρίσκεται στη διεύθυνση https://gastro-shop.gr, προσθέτοντας τα προϊόντα που επιθυμείτε στο καλάθι σας και κατόπιν μεταβαίνοντας στο ηλεκτρονικό ταμείο όπου συμπληρώνετε τα απαιτούμενα στοιχεία και τον τρόπο πληρωμής. Η παραγγελία σας καταχωρείται πατώντας το κουμπί “ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ” κατά την έξοδό σας από το ταμείο.

 

 

2. Πώς μπορώ να γνωρίζω ότι η παραγγελία μου έχει γίνει αποδεκτή;

α) Η επιβεβαίωση του αιτήματος αγοράς σας, η οποία στέλνεται αυτόματα στο λογαριασμό email που έχετε δηλώσει με την υποβολή της παραγγελίας σας, πιστοποιεί απλά ότι η παραγγελία σας έχει παραληφθεί από τη GASTRO.

β) Κατόπιν η GASTRO, αφού έχει ελέγξει το απόθεμα των προϊόντων της και έχει δεσμεύσει το χρηματικό αντίτιμο της παραγγελίας σας (εκτός από την περίπτωση της αντικαταβολής στην οποία το χρηματικό αντίτιμο δίνεται με την παράδοση των προϊόντων), θα σας στείλει ξεχωριστό ηλεκτρονικό μήνυμα με την επιβεβαίωση της αποστολής.

γ) Τυχόν λανθασμένη καταχώρηση προϊόντων ή τρόπου πληρωμής /τόπου αποστολής εκ μέρους σας δεν βαρύνει τη GASTRO, αλλά εσάς.

δ) Η παραγγελία σας ολοκληρώνεται με την καταβολή του χρηματικού αντιτίμου και η αγοραπωλησία με την παράδοση των προϊόντων στη διεύθυνση ή τοποθεσία την οποία μας έχετε υποδείξει.

 

 

3. Διαθεσιμότητα προϊόντων

α) Εάν τα προϊόντα που παραγγείλατε δεν είναι διαθέσιμα η GASTRO θα σας ενημερώσει σχετικά με το αν αποδέχεται ή όχι την παραγγελία σας, καθώς και σχετικά με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων. Σε περίπτωση έλλειψης αποθέματος το οποίο δε μπορεί να αναπληρωθεί άμεσα διατηρείτε το δικαίωμα να ακυρώσετε την παραγγελία σας.

β) Η GASTRO ελέγχει καθημερινά την ορθότητα των αναγραφόμενων τιμών των προϊόντων του ηλεκτρονικού καταστήματος, σε κάθε περίπτωση όμως, επιφυλάσσεται ρητώς ως προς τυχόν λανθασμένη αναγραφή τιμής από παραδρομή οφειλόμενη σε ανθρώπινο ή τεχνικό παράγοντα.

γ) Όταν σε κάποιο προϊόν αναγράφεται η ένδειξη «διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας» θα ενημερώνεστε εντός 2 εργάσιμων ημερών σχετικά με το χρόνο παράδοσης των προϊόντων σας.

δ) Σε κάθε περίπτωση, κάθε ακύρωση παραγγελίας πριν την ολοκλήρωσή της, είτε από την πλευρά του αγοραστή είτε από την πλευρά του πωλητή, συνεπάγεται την άμεση αποδέσμευση του αντιτίμου το οποίο είχε τυχόν δεσμευθεί.

 

 

4. Όροι Πληρωμής

α) Όλες οι τιμές στο https://gastro-shop.gr είναι σε ευρώ και συμπεριλαμβάνουν το νόμιμο Φ.Π.Α.

β) Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας παραγγελίας, ο αγοραστής μπορεί να επιλέξει τον τρόπο πληρωμής που επιθυμεί (πιστωτική/χρεωστική κάρτα, μετρητά, αντικαταβολή ή τραπεζική κατάθεση).

γ) Συναλλαγές πάνω από 500,00€ δεν επιτρέπεται να διενεργούνται με μετρητά, συνεπώς δεν είναι δυνατή σε αυτή την περίπτωση η επιλογή της αντικαταβολής.

ε) Εφόσον επιλεγεί πληρωμή με τραπεζική κατάθεση σε μία εκ των συνεργαζομένων με την GASTRO τράπεζες, αν δεν πραγματοποιηθεί η κατάθεση εντός 5 εργάσιμων ημερών, η παραγγελία ακυρώνεται αυτόματα. Τυχόν χρεώσεις κατά την πραγματοποίηση τραπεζικών εμβασμάτων, που επιβάλλουν οι τράπεζες επιβαρύνουν τον πελάτη.

ζ) Οδηγίες για την κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό:

 

ΙΒΑΝ:

GASTRO HELLAS IKE
ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ:
ΑΡ.ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ 383/003322-77
ΙΒΑΝ GR70 0110 3830 0000 3830 0332 277
ΑΡ. ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ 5707-086901-221
ΙΒΑΝ GR33 0172 7070 005 5707 086901 221

 

η) Σε περίπτωση, που απαιτείται επιστροφή χρημάτων, αυτή θα διενεργείται από τη GASTRO με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο διενήργησε ο αγοραστής την καταβολή του τιμήματος.

Verified by MonsterInsights